۱۲ زن تنها در تله شیطان | متهم : برای سرقت می‌رفتم نه تجاوز !

مرد شیطان صفت ادعا کرد که اگر در برابر خواسته اش تسلیم نشود بچه اش را به قتل می‌رساند و در ادامه با تهدیدهایش نیت شوم خود را به اجرا گذاشت.
۱۲ زن تنها در تله شیطان | متهم : برای سرقت می‌رفتم نه تجاوز !
کد خبر : ۵۹۹۲۶

مرد شیطان صفت به خانه‌هایی که زنان در آن تنها بودند پا می‌گذاشت و آن‌ها را وادار به برآروده کردن نیت شیطانی خود می‌کرد.

 آخرین روز‌های فروردین سال ۱۳۸۳ بود که ساعت ۸ صبح مرد جوان در تبریز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و همسر جوانش در خانه تنها بود. همه چیز عادی به نظر می‌رسید و زن جوان همراه فرزندش در اتاق خواب در چرت صبحگاهی بود که ناگهان سایه مردی روی او سنگینی کرد.

زن جوان تا چشمانش را باز کرد با مرد نقابدار روبرو شد که شلوار مشکی پارچه ای، کفش زرد و کاپشن نیم تنه سیاه رنگ پوشیده بود و تنها از میان نقابی به صورت زده بود چشمانش پیدا بود و برق انگشتر نقره‌ای در دست راست مرد جون در حال نمایان بود که اسلحه و چاقو به دست داشت.

 وحشت به جان زن جوان افتاده بود که مرد شیطان صفت با تهدید چاقو و اسلحه‌ای که در دست داشت از او خواست تا از اتاق خواب بیرون بیاید.

زن جوان شوکه شده بود و با ترس از اتاق بیرون رفت تا فرزندش این صحنه وحشت آور را مشاهده نکند و در ادامه مرد شیطان صفت ادعا کرد که اگر در برابر خواسته اش تسلیم نشود بچه اش را به قتل می‌رساند و در ادامه با تهدیدهایش نیت شوم خود را به اجرا گذاشت و در پایان ادعا کرد که همدستش در حیاط خانه است و اگر سر و صدا کند وارد خانه می‌شود و دست به قتل می‌زند.

مرد شیطان صفت پس از وحشت آفرینی و تعرض به زن جوان از خانه خارج شد و پا به فرار گذاشت و زن جوان تنها کاری که از دستش برمی آمد برداشتن گوشی موبایل بود تا شوهرش را از حضور مرد شیطان صفت در خانه با خبر کند.

مرد جوان خودش را به خانه رساند و همراه زنش به کلانتری ۱۳ تبریز رفتن و از ماجرای حضور مرد شیطان صفت در خانه شان خبر دادند.

دستگیری شیطان

بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تبریز برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و زن جوان نیز برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و نمونه برداری‌ها و آزمایش‌ها صورت گرفت و تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت تایید شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که کارآگاهان در برابر پرونده‌های دیگری قرار گرفتند که نشان از سریالی بودن این اقدام حیوانی داشت.

کارآگاهان یکی پس از دیگری طعمه‌های این مرد شیطانی را مورد تحقیق قرار دادند و با سرنخ‌های به دست آمده و بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

۱۲ زن در تله شیطان

۱۲ زن که طعمه این مرد قرار گرفته بودند شکایت‌های خود را مطرح کردند و پرونده با اتهامات تجاوز به عنف، سرقت، رعب و وحشت ایجاد اختلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی، جریحه دار کردن عفت عمومی، ورود غیرمجاز به خانه و تجاوز به دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی ارجاع و روز ۲۹ آذر سال ۱۳۹۵ جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

متهم در اظهارات خود ادعا کرد که شاه کلید داشتم و با بازکردن در‌ها وارد خانه‌ها می‌شدم و در برخی مواقع نیز از دیوار بالا می‌رفتم و وقتی می‌دیدم زن‌ها در خانه تنها هستند وارد حیاط و خانه می‌شدم.

وی افزود: من فقط به ۴ خانه رفتم و آن هم برای سرقت بود و هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

۴ زن در دادگاه

در این جلسه ۴ زن که در نقشه شوم متهم گرفتار شده بودند یکی پس از دیگری در خصوص جزییات اقدام متهم پرده برداشتند و این در حالی بود که دیگر شاکیان پرونده بخاطر ترس از آبرویشان به دادگاه مراجعه نکرده بودند.

نخستین طعمه متهم پشت تریبون قرار گرفت و به قاضی پرونده گفت: ساعت ۸ صبح بود و همسرم به محل کارش رفته بود که این مرد از بالای دیوار وارد خانه شد و این در حالی بود که من همراه پسر کوچکم در خانه تنها بودیم.

وی افزود: این مرد با تهدید و زور لباس هایم را در آورد و سپس نیت شیطانی اش را به اجرا گذاشت و پس از آن با تهدید از خانه گریخت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
9صبح
مجله زندگی
ارسال نظر